2012-08-16

pladdrar på

Detta inlägget skrivs bara för min egen skull så det blir tyvärr inte mycket intressant eller några bilder.

Klarade uppkörningen för C idag! Men fyfan vad jag är trött på tempot i skolan för tillfället. Vi började förra veckan för terminen, gick ALLA dagar, denna veckan har vi i och för sig varit lediga två dagar men då har jag suttit hela dagarna och pluggat ändå i med jag hade uppkörning. Massa tidiga morgnar hela tiden, fram till nu har jag övervägt att sjukanmäla mig varje dag men sen tänkt att nej, du ska fan klara uppkörningen och ta nu vara på tiden i skolan, sen tvingat iväg mig till skolan. Nu har jag det jävla kortet, imorgon ska vi gå HELDAG, enligt schemat iallafall, och det är första riktiga lektionen för släp, så visst behöver jag verkligen det men shit vad jag inte orkar. Hade behövt en veckas ledigt nu, fast jag precis haft 5 veckor så var det ju fullt upp, jag vill ha några dagar att bara slöa, kolla på film, även om jag inte tror jag hade lyckats med det så hade jag verkligen behövt det just nu. Nu kör vi full fart på släp med, ska boka uppskrivning imorgon, men det blir inte förrän nästa månad, i med malmöfestival och planerande för gaga-konserten, men måste ju ändå börja plugga till det. Och truck har vi börjat på. Studiebesök om mindre än 2 veckor, i södertälje, ADR kursen andra veckan i september. Orkar inteeee!

Längtar till Lördag, Zombiewalk, sen Rebecca och Fiona på kvällen. Längtar som fan efter att sminka hela kroppen, har blivit en riktig sminknörd! Sen rebecca & fiona har jag tjurat över att jag missade på siesta förra året och de är de enda på malmöfestivalen jag verkligen vill se och som jag faktiskt lyssnar på till vardags. 

På tal om något helt annat hade jag velat gå till en psykolog. Inte för att jag mår dåligt eller något, bara få höra lite utvärdering av någon som är van vid att ta sig in i huvudet på folk, om hur man själv faktiskt är, är man normal eller inte liksom? Jag tycker mest det är intressant. Men inte SÅ intressant att jag är villig att slösa pengar på det.

Jag är så hungrig på allt just nu. Jag vill festivala, se världen, resa, tågluffa, impulsgöra exakt vad fan man vill, shoppa, träffa folk och bara, uppleva! Men ja. Får nog fokusera på den biten efter utbildningen i så fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar