2012-09-05

höst

Höstig morgon. Älskar lukten av solig höstig morgon. Blir så kärleksfull! Och vill handla massa stickade kläder och bara gosa ner mig. 

Idag blir nog en lite jobbig dag. Varit sjuk i ca en vecka nu, idag har jag sjukt ont i högra halvan av ansiktet, bihåleinflammation på gång kanske... Har sjukt mycket att grubbla över idag... Jobbiga grejer... Aja..

Blir trött på mig själv, vill tycka om någon iallafall! Men nej, inte en jävel är intressant och skulle den vara intressant stämmer den väl inte in på alla mina sjuka krav. Forever alone it is.

Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv!

Såhär såg jag ut på Gaga! Inte konstigt en snubbe hade ganska snuskiga avsikter med mig senare på natten xD usch! Och kolla mensmagen! Eller ja, svårt för andra att se kanske, men kändes som där bodde två aliens i den eller nåt, svullen som fan.

1 kommentar:

  1. Och jag tycker mest att "en tjej ska kunna gå naken och stupfull genom staden mitt på natten utan att en jävel försöker göra något med henne". Respekten för människor, woop woop!
    Assnygg är du föresten! :D

    SvaraRadera