2012-10-21

Köpenhamn

Var på Cyberworld på Club Braincorp i köpenhamn igår, Memmaker och 3 andra band spelade. Åh, vilken fin kväll. Alla var så jävla pepp och glada, var så underbart.

Åkte dit själv, tog rätt buss åt fel håll haha, gjort det en gång innan, så vlev fett sen och missade två första banden. Kom lagom till det tredje börja och det var jävligt bra, sen va de Memmaker som var så jäävla bra, shit vad alla hoppa och dansa, blåmärken på tårna fast jag hade 10 cm platåboots. Va galet pepp konsert. Sen var jag där ett tag efter det, dansa massa, sen börja jag må dåligt vid halv 4 och åkte hem, väl hemma kom jag på att det bara var för jag glömt äta xD

Men fyfan vilken bra kväll, har saknat att festa med alla crazy danskar, så jävla störda, konstiga, höga, och pepp. Känner mig så hemma där. Extra stort hjärta till Lars och Mads. Fina människor som fan.

För övrigt var jag assnygg, händer inte ofta att jag känner det men nu var det så och fick ganska mycket bekräftat från en massa folk att det stämde xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar