2013-03-03

Wahaaaaa

Är i desperat behov av att tvätta, så gick upp tidigt för att göra det men kom på att jonte å anya ju sover på rummet, vill inte väcka dom. Vet inte riktigt när jag ska hinna tvätta då, men sitter och har tråkigt så länge. Hittade ett lite roligt tumblr test att underhålla mig med!

50 questions, 50 ways to get to know me.

1. What would you name your future daughter?
Oj, det kan jag tyvärr inte berätta, men kan säga att det är ett väldigt ovanligt namn på 5 bokstäver, känner ingen som heter det.
2. Do you miss anyone?
Ja. Väldigt många. Men främst Mattias, Nette, Emma, Nea och Henrik just nu.
3. What if I told you that you were pretty?
Då hade jag sagt tack men antagligen inte trott på dig.
4. Ever been told "it's not you, it's me"? 
Nope, inte seriöst iallafall.
5. What are you looking forward to in the next week?
ATT MATTIAS KOMMER HIT <3 
6. Did you go out or stay in last night?
Jag var ju ledig för en gångs skull så ville ut men hade för mycket pms humör för att hantera det så la mig tidigt... :/ 
7. How late did you stay up last night? 
Assåååå HAHAHA, gick ju å la mig vid 9 typ? Som vanligt... xD
8. Honestly, has anyone seen you in your underwear in the past 3 months?
Haha ja. Hänt gaaaanska många gånger faktiskt xD
9. What were you doing at 12.30 this afternoon?
Alltsåå det har ju inte vart än? Igår vid tiden var jag påväg från stallet för att hem och stressfixa mig till barnkalas för min brorsdotter.
10. Have you ever told somebody you loved them and not actually meant it?
Ja. En gång. För inte så länge sen. Kände mig ganska tvingad, det var till en kompis. 
11. Could you go for the rest of your life without drinking alcohol?
Jaa men det hade ju vart jävligt tråkigt men klart man KAN, man ska bara vilja det med?
12. Have you pretended to like someone?
Vet inte, tror inte det..?
13. Could you go the rest of your life without smoking a cigarette? 
Ja. Samma där, vill jag så kan jag, ska bara vilja.
14. Is there one person in your life that can always make you smile?
Nope, tolkar den ordagrant och det är ingen som kan få mig att le när jag är asförbannad... xD 
15. Is it hard for you to get over someone?
Det beror på hur fäst man varit vid personen?
16. Think back five months ago, were you single?
Yes.
17. Have you ever cried from being so mad?
Haha OM jag har... eh ja.
18. Hold hands with anyone this week?
Nä, öe.
19. Did your last kiss take place in/on a bed?
Nej, den skedde i hallen om jag inte minns fel.
20. Who did you last see in person?
Min mamma.
21. What is the last thing you said out loud?
"Nä"
22. Have you kissed three or more people in one night? 
Yes! (ehhh fest hos Ellen? Festival? Hallååå? Och då snackar vi icke-känslosamma kyssar)
23. Have you ever been to Paris?
Nej. Vill väl dit en kort visit och se staden nån gång, men folket där verkar inte va nån höjdare direkt.
24. Are you good at hiding your feelings. 
Njehmjah, för folk jag inte känner så bra, ja.
25. Do you use chap stick?
Ehh vad är det? Google translate? Nää inte ens google translate visste vad det var? eehhh?
26. Who did you last share a bed with?
Min katt. Och senaste personen var min pojkvän.
27. Are you listening to music right now?
Nej :( Måste va tyst! Folk sover!
28. What is something you currently want right now?
Mattias. Godis. Sushi. Bland annat. OCH DEN TÅRTAN OCH KAKORNA FRÅN IGÅR OMG.
29. Were your last three kisses from the same person?
Ja. 

30. How is your heart lately?
Ehh lite lessen, saknar pojkis. Och vänner. Och fritid. Men det löser sig så småningom.
31. Do your wear the hood on your hoodie?
Nope bara om jag myser hemma.
32. When was the last time a member of the opposite sex hugged you?
För en vecka sen, Henrik, när vi träffades, skulle till stallet.
33. What do people call you?
Cass, har några andra som bara används av ett fåtal människor med (MammaCass, Cassie)
34. Have you ever wanted to tell someone something but didn't?
Aaaa många gånger.
35. Are here any stressful situations in your life?
Min häst och allt med den, just nu iaf... Och senare blir det om jag ska till WGT och i så fall med vem.
36. What are you listening to right now?
Min babblande mamma. Och fågelkvitter.
37. What is wrong with you right now?
Inget tror jag?
38. Love really is a beautiful thing huh?
För mig, just nu, ja. Är så jävla kär.
39. Do you make wishes at 11.11?
Hah ja, ibland. Om jag har nån bra önskning.
40. What is on your wrists right now?
INGET ÄR SÅ JÄVLA NAKEN eheh
41. Are you single/taken/heartbroken/confused/waiting for the unexpected?
Det är väl mest taken där ja. Men om den sista inte har att göra med en person så jaa!
42. Where did you get the shirt/sweatshirt you're wearing?
Who said i'm wearing a shirt/sweatshirt? Nä men köpte den på nån marknad, kiss t-shirt. 
43. Have you ever regretted kissing someone?
Asså att kyssas är ju inte så big deal. Men va den dålig så hade man ju kanske gärna sluppit?
44. Have you hugged someone within the last week?
Tror inte det.
45. Have you kissed anyone in the last five days?
Nej.
46. What were you doing at midnight last night?
Jag sov :(
47. Do you miss the way things were six months ago?
Nope
48. Would you rather sleep with someone else or alone?
Sover helst med min pojkvän.
49. Have you ever been to New York? 
Nej :/
50. Think of the last person who said I love you, do you think they meant it?
Ja, det tror jag. Hoppas iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar