2013-04-20

Bajs

Fy. Fan. Vilken dag igår. Både kris för mig och familjen på samma dag. Mitt löste sig senare men grät massa och va helt utmattad. Men familjekrisen fortsatte. Detta är något helt extremt och det har inte vart så illa sen min moster dog. Mår jävligt dåligt av det men förhoppningsvis blir det bättre snart men kommer må dåligt ett tag.

Måste tyvärr prata i gåtor just nu iaf, kan inte berätta...

Ledsen, rädd, ångest, arg mm, fan att man inte bara kan fixa allt...

För övrigt är jag jäävligt sur på en person jag valt att inte ha kontakt med men som ändå inte kan låta mig va, nu sprider denna rykten om mig, som är riktigt sjuka och störda. Åhhhh låt mig va.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte för någon dag sen på hur gullig du var och ställde upp för mig när jag mådde dåligt förförra året, när vi gick i skogen och sådär.
    Jag vill att du ska veta att jag finns där om du behöver! <3

    SvaraRadera