2012-06-18

-----

Gudaars vad jag är trött på att bo hemma just nu. Har absolut inte tillräckligt plats för mina grejer och ändå har jag inte så mycket, det jag har en del av är kläder och smink typ och de har jag ändå rensat hur många gånger som helst. Vill ha ett slooottt! Nu! Men kan ju inte flytta under tiden jag går utbildningen iallafall och försöker spara så mycket pengar som möjligt hela tiden med. 

Har funderingar över tatueringsplaner på högerarmen. Har i flera år varit bestämd att jag ska ha en helsleeve som dock inte är helt ifylld, med ett visst tema över hela armen, men nu börja jag fundera, för har så himla många planer på tatueringar, så om jag inte bara ska göra en massa fint jag tycker om istället... Vet inte ens varför jag skriver det här nu. Har väl inget bättre att skriva och vill inte vara för djup xD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar