2013-09-22

Det här med att göra slut med vänner...

Alltså det är ju helt omöjligt! Har länge känt att jag inte klarar umgås så mycket som jag gör med vissa personer. Har ignorerat och sagt att jag inte velat ses så himla många gånger, men de förstår aldrig grejen. Vad gör man? Det är nära vänner jag umgåtts mycket med, då vill man ju självklart inte såra dem, men man vill ändå inte umgås med dem direkt... Detta är jättesvårt och får ångest varje gång jag träffar dem. Överväger att flytta någonstans när hästen är såld, mycket på grund av dem. Det är sorgligt att det ska behöva gå så långt men detta har pågått länge nu och jag vet inte vad jag göra. Sen finns det fortfarande en del guldkorn här jag vill umgås med, men samtidigt vill jag se världen med så det spelar kanske inte så jättestor roll just nu? Nej, jag vet inte. Livet får iallafall stå stilla och pausat på denna punkt så länge jag har hästen, sen får jag överväga jobb, boende och allt det där..

Hade en fotoshoot med Ellen igår morse. Var helt fantastiskt väder och hon är ju superduktig! Synd dimma inte brukar vara så länge, hade velat hinna mer fler outfits! Här är iallafall de två första klara bilderna!


Okej blev jättekonstig färg på de här efter jag bara sparat och lagt upp dem? Jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar