2013-09-08

Uppdatering.

För tillfället är det väl inte bästa perioden i mitt liv. Försökt få sålt hästen i perioder rätt länge, men hon är skadad för andra gången nu. Skulle aldrig lånat ut henne till den senaste människan, fan vad jag ångrar det. Så jaa, jobbar e eslöv nu så man är borta 11 timmar om dagen sen ska man ha hand om en häst man inte vill ha med och sen har man inte tid med något annat. Knappt äta ordentligt. Det gör en ganska less. Så avskärmar mig, irriterar mig på folk som fan för jag mår dåligt och ja. Är rätt sur överlag. Eds trösten är att jag får rätt feta löner nu så jag kan shoppa ihjäl mig. Men börjar få svårt att få plats med alla mina grejer. Och kan inte flytta så länge jag har hästen. Suck. Nu med lönen kollade jag faktiskt upp väntetid hos han jag vill gadda mig hos, jaaaaddå, en bit in på 2015.... Så får väl hitta någon annan jag kan va nöjd med, är dock extremt kräsen och ska göra saker i en stil som är ganska ovanlig än så länge så svårt att se om folk kan klara det eller inte för oftast har de inte gjort det innan...

Jag har vunnit en helt ny respekt för folk med fint lila hår. Det är verkligen den bråkigaste hårfärgen man kan ha. Provat alla möjliga kombinationer och sätt med 4 olika färger. Det kan hålla sig bra en vecka sen blir det helkaos när man tvättat det. Så även om jag inte haft det länge och trivs bra i färgen ska jag försöka tvätta ur det och se vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar