2012-04-10

flyger snart hem

Flyger hem i morgon kväll. Ska bli skönt att få komma hem faktiskt, men hade gärna tagit med mig pojkvännis så jag sluppit vara ifrån honom. Det här med distansförhållande är ju farligt, när man är med varandra dygnet runt i en tid så blir man ju mycket mer kär än om man till exempel skulle träffats några timmar varannan dag eller något.  Om det nu är en människa man passar ihop med då of course. Men det ska bli skönt att komma hem och ordna upp allt till skolan, få sova <3 (sover ganska dåligt här, massa mardrömmar), få träffa mamma, pappa, nea, nets, henrik och alla andra fina människor, komma hem till finare väder och mina kisar och få hälsa på min häst och allt sånt. Längtar samtidigt som jag absolut inte vill lämna Jan Gaute. Hmmpppfff. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar