2012-04-28

Var ett tag sen jag skrev här nu.. Har börjat skolan, fullt upp med det, har fyllt år, inte så big deal direkt, har festat en himla massa och varit på en hel del dåligt humör på grund av att jag inte haft pengar och inte vetat när jag skulle få träffa min pojkvän igen. Nu i förrgår fick jag en ganska stor summa pengar så nu har jag köpt biljetter till Amphi, biljett till Lady Gaga i Köpenhamn och resa till min pojkvän nästa helg. Jävligt skönt att ha pengar igen och nu ska jag försöka spara så mycket som möjligt till att shoppa på Amphi! :D

Fest igår. Var ju mysigt men det blev lite besvikelse för mig, vi festar ganska mycket på vardagarna och då vill jag inte köra samma visa på helgen igen. Och otrevliga folk och sen en sak som hänt en av de jag känner som gnagde i huvudet. Så jag var först sjukt pepp, vodka + red bull, men sen ville ingen annan göra något, det kom folk som var halvt otrevliga, sen en massa andra faktorer typ som gjorde att jag inte gillade läget riktigt. Stack vid 4, folk undrade varför för vi hade det ju så bra.... Så idag känner jag att jag måste göra något, orkar inte en dag till med det här vardagsfestandet... Jag menar inte att jag ska supa skallen av mig, jag kan ha en lugn hemmakväll med, men jag vill inte bygga upp förväntningar på fest när det sen bara blir spela snes.

Ja, jag är bitter, men här kan jag iallafall skriva och säga vad jag tycker :)


Bilder från förra helgen, som för övrigt var awesome som fan! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar