2012-05-10

Sitter knappt vid datorn nuförtiden, därav den låga uppdateringen, pratar knappt ens med min pojkvän på fejjan, så då förstår ni kanske att bloggen inte riktigt är prioriterad just nu. Känner inte heller något behov just nu av att få utlopp för mina känslor via internet, inte ens tumblr! Kollar det lite ändå, för jag blir glad av att hitta fina bilder, men annars ger jag utlopp för känslorna i en massa kreativt nu. Är inne i en kreativ period, kan inte ens avsluta något innan jag måste börja på något annat, gör sjukt mycket om dagarna och har en massa energi med, känns bra!

Beslöt igår för att börja äta ordentligt, eller ja, mat jag tycker om helt enkelt! Är större än jag någonsin varit, inte för att jag är tjock, fortfarande normal/smal, men mår inte bra av det så ska gå ner ett par kilo. Träna och inte äta en massa skräp. Försöka äta mer vegetariskt. Och nötter! :D

Har precis varit i Norge hos min pojkvän, innan dess mådde jag inte alls bra för jag saknade honom så fruktansvärt mycket men nu har jag laddat upp batterierna, livet är toppen, skolan går asbra, jag, och endast jag, fick massa beröm av lärare idag framför halva klassen, känns ganska gött :D 


Valborgsbilder!

Tror förresten jag håller på att bli ett Monster, Gaga-monster då alltså. Helt besatt är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar