2012-05-12

helgen och sånt

Idag blir det cruising! Jag ska köra med, ska bli kul! Men innan dess ska jag passa hund, insåg att jag ställt upp på tok mycket mer än vad jag fått tillbaka på den fronten så det blir nog fan sista gången... Fick kläderna från skolan igår, så nu kan jag börja på praktik, sen ska jag hälsa på min lilla häst på söndag, händer en del!

Först och främst ska jag göra 100 situps, 100 typ juckövningar eller vad man ska kalla det, tränar röven som fan iallafall, sen ska jag väl ge mig på att dansa en halvtimme/timme med. 100-grejerna gör jag morgon och kväll varje dag, dansa/jogga försöker jag mig på så ofta som möjligt med. Har gått och blivit hälsan själv ju ;)



Bilder från 3 år sen vid denna tiden... Tyvärr har jag inget roligare att bjuda på, fotar inte alls nuförtiden.. 

Hatar förresten bloggers nya design, kan för fan inte  se vad jag skriver för rubrik! Med min dator iallafall.. Hmpf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar