2012-05-27

helg

Gårkvällen var fin. Folkets Park med Andreas, Roger och en del nya människor! Efter det stack jag och Andreas till 90tals fest på Deep. Vi var de första som var där så vi spenderade första timmen på att prata om allt mellan himmel och jord och lite till typ. Det var skönt. Sen dansade vi en massa och fjantade och hade sjukt kul. Var skönt faktiskt att bara vara ute med en vän, där var några andra jag kände men var ju mest med Andreas och det var så skönt att slippa något drama alls. Så massa bra 90-talsmusik, dans och lycka.

Idag har väl inte varit en helt bra dag. Startade dagen med typ bråk med en som jag tycker väldigt mycket om. Blev fruktansvärt förbannad och mådde jävligt dåligt. Det är väl löst nu men gillar inte läget helt än. Ja, egentligen skulle jag vilja skriva en hel roman om det och lite andra saker men nej, stannar här. Men! Jag borde fan gifta mig med Jeanette, (HAHA nets, när du läser detta, räkna det som ett frieri ;D), hon är fan den mest okomplicerade människa som finns och nog den enda som aldrig fått mig att må dåligt, förutom när jag saknar henne.

Känner för att måla. Kollar tumblr och lyssnar musik, blir så kreativ då. Så ska nog måla sen. Men ska först träffa Nea, min fina vän, så kan jag gråta ut hos henne <3 

Bild från igår som Emma tog. Seriöst posande och seriöst svettiga xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar