2012-05-14

Mår inte så bra, försov mig så jag måste sjukanmäla mig från skolan, hade bara en lektion på hela veckan men nog fan ska jag lyckas missa just den... Mådde inte alls bra igår kväll, däckade ett tag på köksgolvet så mamma fick hjälpa mig.. Hoppas det är bättre på den fronten idag..

Känner mig ganska ensam just nu. Mest på grund av en person men det kan jag inte skriva så mycket om för det kan jag inte göra något åt. Känns som jag inte har några nära vänner längre... Jag vet att jag alltid har Nette i och för sig men hon är i Schweiz så det råder inte så mycket bot på min ensamhet. Henrik vet jag också att jag har men han har aldrig tid att ses.. Annica med, men hon jobbar hela tiden så när hon väl inte gör det känns det lite som att jag inte vill störa..  Jag trivs i och för sig ganska bra ensam, kan vara därför jag knappt varit med vänner de senaste 2 veckorna, men jag vill ju gärna få känna att jag är omtyckt eller att de tänker på mig överhuvudtaget när vi inte ses... Saknar min pojkvän fruktansvärt mycket..  Önskar det inte var så långt mellan oss. 

Nä, mår som sagt inte bra idag så jag får ta och göra något åt det sen.. Hälsa på pappa eller Henrik eller något, får se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar