2012-04-15

helg å sånt

En helg full av fylla, mat och sömn har det varit. Hos Emma båda dagarna, gillar att man lär känna trelleborgsmänniskor :) Sjukt chill! Fast gillar inte en snubbe som var där igår, arg otrevlig kille, men efter att han gått var det lugnt och fint! Sen om ni undrar; spela aldrig snes med mig. Jag är ganska jobbig då xD Right Nea? Blev även stoppad av polis för jag såg "litta vinglig" ut, fått sitta ute i en timme p.g.a. strömavbrott så portkoden inte funka och lite såna roliga saker.

Frode la upp bilder från Northern Eclipse Festival i september eller nåt sånt. Blev glad. Detta var första gången efter vi var i Norge som jag träffade Jan Gaute, fast var fortfarande tillsammans med mitt x då så vi gjorde ju inget, men träffades! 

Skrattar åt hur stora problem Anya hade med att förstå danska ^^

Står och väntar på band :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar