2013-02-17

Bästa överraskningen

Jag svävar bland moln.

På alla hjärtans dag var jag tjurig för alla var så mysiga och söta och jag inte hade min karl här, men mamma tröstade mig med att vi skulle äta ost å sånt på kvällen. Innan dess tvingade hon mig att duscha och ta på fina kläder för det ju trots allt var alla hjärtans dag, och jag tänkte att fine, får väl ställa upp då. Sitter väldoftande och myser i soffan, kollar film och äter ost när det knackar skithårt på dörren. Mamma säger till mig att öppna, jag vägrar för jag var övertygad om att det var grannen som jag inte orkade prata med, vi bråkar om det en stund men jag går till slut  efter en stund med på att gå ner, mot att jag ska få en belöning sen. Och där står Mattias, som bor över 20 mil bort, chocken alltså!! Var skitchockad, "VAD GÖR DU HÄR?" haha, så han blev lite rädd för jag verkade så sur, men när jag väl fattade så kramade jag ihjäl honom, höll på att börja gråta så glad jag var. Underbara människa! Blev överraskad som fan, det fanns inte på kartan i mitt huvud att han skulle dyka upp! Och sen visade det sig att han hade med sig en massa sorters ost, kex, nötter, choklad, vin, öl och godis. Fan. Kunde det blivit bättre? Kollade film och myste, jag var lyckligast i världen, på natten var det sjuukt mysigt med, vi kramades i sömnen hela tiden hihih :D

Han stannade dagen efter, vi hade två månaders dag, på kvällen åt vi SUSHI <3 (första gången för han med, men han gillade det! Bra pojkvän jag har) sen drack vi på en pub där det var jättebilligt, jag ställde till scen över en spindel i taket och massa pojkar ragga på min karl och älskade hans tatueringar. Sen gick vi till lyktan, Henrik kom en stund och ja, allt var allmänt bäst! På vägen hem halvbrottades vi hela vägen och hade skitkul och jävlades som fan med varandra. Sen åkte han vid typ 3 på lördagen för han skulle jobba på kvällen. Massa mys och jag är så jävla kär. Underbara människa! Längtar så jävla mycket tills vi kan bo ihop.

Idag är det ett år sen jag "träffade" honom för första gången. Mycket som hänt!

Bild Ellen tog på mig för typ 1½ vecka sen!

Ett år sen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar