2013-02-28

Stil och jobb...

Jag mår lite dåligt nu över min stil. Den är väldigt viktig för mig och viktigt att jag får uttrycka vem jag är, sminka mig osv. Nu när jag jobbar vågar jag inte det. Både om jag klär mig som vanligt eller sminkar mig kommer jag verkligen inte bli tagen på allvar och det är inte heller bra i med jag ska sova i lastbilen ute, vem vet vad för full rumänsk gubbe som kan komma och ha helt fel tankar? Och jag vet inte riktigt men blir nog mest arbetskläder och träningskläder i veckorna. Eller bara. Och fri på helgerna. Sen håret. Håret är ett stort jävla problem jag mår dåligt över. Men när jag inte har hästen längre så gör jag nog dreads (vet inte hur de skulle få plats under hjälmen annars xD), men de ska se ganska naturliga ut tror jag. men känner ändå att det är finare. Kommer ha all tid att göra dom när man sitter i lastbilen om kvällarna xD och dessutom behöver jag inte tvätta håret så ofta då, rätt gött när man ligger ute. Men ja, det får definitivt vara värt det, fick reda på i måndags vad jag kommer tjäna ungefär. Heh. Sjukt. Folk har olika syn på det där så jag skriver inte det men jag är chockad och superglad kan jag iallafall säga! Bästa jobbet. Nu ska bara allt bli klart så jag kan börja med!


När jag hade mina blåa dreads på Amphi i somras... Dock är det inte nåt sånt jag är ute efter denna gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar