2012-07-29

amphi höjdpunkter

Kom hem från Norge inatt, så nu har jag varit på Amphi och i Norge direkt efter varandra, har en del att skriva och bilder att lägga upp! Men since jag inte lagt in bilder på datorn än så skriver jag lite om höjdpunkterna i Tyskland så länge...


*Alla gånger jag och Nea sprang in genom nån VIP-ingång, bara till att säga "we don't speak german!"
*Hur sjukt mycket svenskar där var! Och hur dräggiga de var, vin och kiss i buskarna och högljutt ska allt va!
*Det där med att hitta till saker, det var under en regnbåde över en bro, prata med en talande grävling, hitta skatten och hitta ledtrådar till nyckeln för att öppna skatten och lite sånt, men andra ord, omöjligt!
*När massa svenskar träffades på Lördagen framför pizza-ståndet, så jävla störda alla var och sjukt kul vare!
*DAF! Jag och Lars, vara bittra och hata DAF för de är så jävla dåliga, men ändå var alla vi mest pepp på konserten!
*Aya springandes i ENDAST linne på en lekplats klockan 7 på måndagsmorgonen.
*All misär, bitterhet, sarkasm, ont i fötterna, sura på folk, humörsvängningar som fan, och allt flumma runt på flygplatser och tågstationer med Nea!
*Alla som tog foto av oss... Skojar inte om jag säger att det var hundratals folk som tog bilder på oss!
*"Synd att du är så snygg annars skulle jag bajsa i ditt ansikte"
*Sjunga 90-talslåtar i kön till baren inne på efterfesten och vara JÄTTEPEPP!
*Simons fina lapp till en kille "you have a cute butt /Nea" eller nåt sånt och pekade på Nea xD
*Hur många gånger jag glömde Pontus namn........ Han var dock lyckligt ovetande om det.
*All lek på lekplatser mitt i natten, studsmattor <3
*All fylla, vem annars utom vi skulle blanda rödvin och vodka? 
*Vodkafyllorna <3
*Nea som trodde det var lugnt att kissa i rabatten, ovetandes om en snubbe 10 meter rakt framför som glodde på henne.........
*Spetsnaz, X-RX, Nachtmahr, Apoptygma, Aesthetic Perfection och And One. X-RX och And One var bäst, And Ones sångare är awesome, Apoptygma, sjunga med och kramas med Nea var fint som fan, Aesthetics trummis som kastade slängkyss och trumpinne mot mig (fånga dock inte), sen Assemblage var väl bra med men blev tjurig över att de inte spelade sina mest kända låtar....
*Duvsnubben på campingen, gick runt med en PET-flaska i koppel samt jagade en duva över hela campingen.
*Fin människa
*Allt snack om inte riktigt lika fin människa, rektangeln!
*Dagen vi skulle åka hem och vi spenderade ganska många timmar på en trappa för vi var så döda.
*Miika full......... xD
*Alla andra störda Svenskar <3


Denna festival blev trots all misär och allt som gick snett, långt över mina förväntningar! Kommer väl på mer höjdpunkter så småningom, men det får komma i inlägget med bilder, nu vet ni att jag lever iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar