2012-07-05

frågor

Satt och slöläste på heysugarmagazine och hittade dessa frågorna, man skulle fråga och svara på på första dejten, för det var utifrån dessa man lärde sig mest om en människa tydligen... Så då kan ni ju få veta vad jag är för en människa tänkte jag ;) 

Om du fick välja vem som helst i världen att bjuda över på middag, vem skulle du välja?
Johnny Depp, om jag nu tagit mig mod till det... Annars Razorcandi
Skulle du vilja vara berömd? På vilket sätt?
Ja. För att jag såg bra ut.
Innan du gör ett telefonsamtal övar du någonsin på vad du ska säga? I så fall varför?
Haha ja, om det är "viktiga samtal", glömmer lätt vad jag snackar om, är svinrädd för awkward silence.
Hur ser en perfekt dag ut enligt dig?
Det beror på hur jag vill ha min dag? Vill jag mysa i sängen och lyssna på regn så är det väl det och vill jag ut och springa runt och göra vad jag känner för så gör jag det?
När sjöng du senaste gången för dig själv? När sjöng du senast för någon annan?
Igår. Andra har ju hört mig sjunga med senast jag sjöng FÖR någon var nog fan många år sen.
Du lever tills du blir 90 år gammal och under de sista 60 dagarna av ditt liv får du välja att ha sinnet eller kroppen hos en 30-årig människa. Vad skulle du välja?
Det beror på min kropp och mitt sinne ju? Hade ändrat det som varit sämst. Är båda dåliga så sinnet.
Vad i ditt liv gör dig mest tacksam?
Att jag förändrats så pass mycket som person i think och att jag är medveten om hur jag är och hur jag vill vara.
Om du fick ändra någonting på sättet som du blev uppfostrad vad skulle du vilja ändra på?
Inget i själva uppfostran men hade gärna sluppit min mammas deprission i några år efter min mosters död.
Om du kunde vakna upp i morgon med en ny egenskap eller färdighet vad skulle du välja?
Jag antar att det måste vara något realistiskt? I så fall mer kontroll på kroppen och balans.
Om du kunde se in i en kristallkula för att få veta en sanning om dig själv, ditt liv, framtiden, eller vad som helst, vad skulle du välja?
Hur länge jag skulle leva.
Är det något du länge gått omkring och drömt om att göra? Varför har du inte gjort det?
Tatuera mig en massa. Pengar.
Vilket är ditt livs största framgång?
Jaa antingen att jag ändrades som människa eller så är det väl med hästarna...
Vad värdesätter du mest när det gäller vänskap?
Oj. Ehh. Förståelse för varandra?
Vilket av alla dina minnen håller du som allra mest värdefullt?
Kan inte välja men det är några med min moster.
Vilket är ditt värsta minne?
Har några stycken där med, min mosters död, min hästs död och det som hände för några veckor sen i malmö...
Vad betyder vänskap för dig?
Förstår inte riktigt vad det är jag ska svara på. Men det betyder ungefär allt iallafall.
Hur stor betydelse har kärlek och ömhet i ditt liv?
Mycket. Mest från djur men även från de människor jag bryr mig om.
Hur nära och kära är din familj? Anser du att din barndom var lyckligare än de flesta andras?
Föräldrar + bror, sjukt nära, sen min storebror har jag aldrig haft bästa kontakten med men vi står nära ändå och sen har jag en bror jag inte har kontakt med. Inte än de flesta andras kanske? Jag vet inte riktigt hur andra haft det? Den var bra iallafall.
Avsluta denna mening "Jag önskar att jag hade någon jag kunde dela..."
Nej. Har några att dela allt med redan i think.
Om du skulle bli nära vän med din partner, var snäll och berätta vad som skulle vara viktigt för honom eller henne att veta.
Men va? Det är man väl redan? Och det finns ju en del som kan vara viktigt att veta om min personlighet men inget annat vad jag vet.
Dela med dig av en pinsam händelse i ditt liv.
Öhhhh.... Kommer inte på någon? Gjorde en del som var pinsamt när jag var liten men det är ju inget jag skäms över NU?
När grät du senast inför någon annan?
En månad sen.
Finns det något som är för allvarligt för att skämta om?
Det beror på vem man skämtar med. Men mja, personers utseende och sånt i vissa grader.
Ditt hem, som innehåller allt du äger, börjar brinna. Efter att du räddat dina nära och kära och dina husdjur får du endast välja att rädda en annan sak. Vilken ägodel skulle du rädda?
Min externa hårddisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar