2012-07-03

bildisar

Kollade igenom facebook och hittade lite bilder från senaste tiden jag tänkte dela med mig av! I oordning hehehehe
När vi seglade på Henriks födelsedag!

Glad tjej kramar om födelsedagsgrisen :D Nea viftar med den älskade flaggan (hon hade skitkul med dom) och Lars försöker se ut som nåt badass xD

Foolk :) Vi satt längst bak i soffan och chillade!

Neas student!!! Detta momentet <3 Kom ingen buss på 20-25 min så vi missade utspringet, sprang som faan  mot skolan och hann kasta upp unicornen på flaket innan det körde iväg :D

Midsommar! Av någon anledning ser det ut som Nea var ljusare runt munnen, det var hon inte.

Jag och Nea har hittat vårt egna place, sjukt mysigt och fint! Ankbebisar skrämde livet ur oss haha!

Neas student! Hehehhe posern därja.

Emma Ellen och Jaao! Snygga skor har vi! 

Midsommar! Jag var söt!

Neas student!

Fin natt. Ösregn, jag och Nea sprang ut och hoppade vattenpölar i 1,5 timme, livet är fan fint ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar