2012-07-05

sömnproblem å sånt

Har haft rätt mycket sömnproblem nu när jag varit här, drömt mardrömmar som fan och nu inatt var det fan inte kul, nojjig som fan med klaustrofobi och araknofobi of doom. Allt höll mig fast, väggarna kom närmre och det var spindlar överallt runtomkring och på mig. Får hoppas det går lättare att sova inatt ^^ Har lite ångest och mår inte riktigt bra. Och känns som vi har vänt dygnet lite haha xD

Även om det är mysigt att vara här hos min fina så ska det bli skönt att komma hem på fredag. Saknar Neaaa, en del personer till och allt mys med folk. Ska bli kul att hålla på med 1000 kreativa saker samtidigt och förbereda inför amphi (TYP 2 VECKOR KVAR), flumma runt och göra precis vad jag känner för :) Vardagsdricka, springa ut om nätterna och kunna vara impulsiv och galen hur som helst! Åhh livet <3 Fast nu ska jag njuta av de två sista dagarna hos min fina pojkvän!

Hahaha och hem till mina tisaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar