2012-07-08

skit

Jaa, vad ska man säga... Det är slut med Jan Gaute, blev det i fredags innan jag åkte hem. Mår inte alls bra, sämre än sämst faktiskt. Varit full sen jag kom till Sverige typ. Handlade en stor vodka på taxfreen så det var den som åkte ner i fredags natt, blev sjukt full och borta. Hjälpte en stund, hjälper att vara med Nea för vi är så ironiska till livet, men sen kom ångesten tillbaka. På grund av mängderna ren vodka och att det blev ganska sent så var jag full hela lördagen med. Var och åt kinabuffé med mamma och mats, åt knappt något, sen på 20års fest för Sofia. Gratis sprit (man fick inte ens lov att dricka sin egna xD), jag var full men kände mig nykter men ja, det var pepp och fint för min del, till typ 1-2 nånting, däckade en bit bort på gatan då xD Leo hittade väl mig nån gång och hämtade några som fick dra in mig och slänga mig på sängen, låg däckad ett tag, vakna till liv, spydde mängder, däckade lite till, vakna och spydde lite till. Sen däckade jag en stund till men vaknade med en däckad Nea i rummet med så då blev livet lite bättre. Är iallafall glad över att folk tog hand om mig under denna tiden... Men ja, sen gick jag väl upp vid 5, satt och snackade med folk, sen stack jag hem vid 6, drack vodka på vägen hem, spydde lite till när jag gick hem och däckade sen.


Fina goda drinkar!

Eheheheh drinkbordet. Sen var där bord med öl/cider/vin också ofc ;D

Och såhär såg jag ut.

Om jag ska vara ärlig är jag helt likgiltig till allt, skiter i vilket med allt, vill mest att det ska sluta göra så jävla ont. Kan inte andas emellanåt men vet inte riktigt om jag bryr mig eller inte. Rastlös, som fan med. Vet fan inte vad jag ska göra, kan verkligen inte hantera detta men kommer inte på något bättre sätt än att bara dricka mig redlös varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar