2012-07-08

i'm gonna marry the night

Färgade håret idag, händer ju ganska ofta så inget speciellt med det, men gjorde det på Gaga vis, från marry the night videon. Eller typ iallafall. Naken i duschen och låg och flummade, lyssnade på hair och marry the night och bara låg och sjöng med svinlänge. Hällde sen kar med vatten över mig också. Färg i ögon och näsa och överallt men det var det värt, mysigt att få stänga in sig och vara konstig för sig själv i en hörna. 




Jävligt bitter på människor. Inte alla men en del. Bara under helgen har typ 5 pers frågat om vi ska ha sex. Är ni dumma i huvudet eller? Gå och dö era jävla svin. Har snart inte tålamod till att skriva ett otrevligt nej bara, fortsätter det kommer jag fan hota med att skära halsen av folk eller nåt sånt fint.

Förresten var där en jättegullig tant på festen igår. Sjukt trevlig och var så himla fascinerad över mitt hår, hon hade aldrig sett någon med den färgen och satt och snackade länge och väl med mig om hur vackert det var och när hon gick hade hon sagt till andra att hälsa det till mig också och sånt fint. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar