2012-03-04

helg

Har varit ganska mycket hos Nea i helgen. I fredags var det myskväll, jag, Nea, Andreas, Sofia, Anna och Leo var där, åt tacos, bakade negerbollar, hade låtsassex och massa galenheter. Det var sjukt kul och mysigt.

Lördagen kollade vi melodifestival, färgade hår och jag joinade deras förfestande innan de stack till wonk och jag stack hem. Också kul!

Idag mår jag inte helt bra. Fruktansvärt ont i huvudet, misstänker sömnbrist och dåligt drickande och ätande som orsak. Sen är jag ganska emo, saknar min pojkvän så fruktansvärt jävla mycket. 11 dagar tills vi ses igen <3

Filmsammanfattning av fredagen. Sämst bild meneee jag gillar den ändå :)


För övrigt är jag sjukt emo över att jag inte gick på sci-fi mässan i malmö igår. Men måste man spara pengar så måste man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar