2012-03-21

sushi och sånt

Åt sushi igår før førsta gången. Vi var typ 12 pers, det var mysigt :) Makigrejerna var typ OMNOM de 3 førsta sen trøttna jag lite, av nigiri grejerna var de jag inte gillade de med scampi och ål tror jag, resten va goda som fan men lax var liite før kladdigt før mig. Men vaknade idag och var sjukt sugen på sushi så blir kanske en riktig sushi-ætare snart xD Efteråt var vi på nåt stælle och tog en øl, længe sen jag drack øl, har saknat det hær med att va ute och chilla på pubar och sånt typ, det kan va mysigt då och då ^^

Idag har jag varit duktig tjej och både lagat frukost till pojkvænnis och sen nu nær han ær på skolan har jag stædat lite och diskat en massa :) 

Sorry før att ni inte får några bilder, men det hær med att seriøs-blogga ær inte riktigt min grej just nu, spenderar hellre tid med min fina fina pojkvæn! ;D 

Blir lite (mycket) ledsen nær jag tænker på att jag ska hem om typ 2 dagar. eheh. kul. Får førsøka att inte tænka på det. 

Har fått ny tid till intervju på utbildningen! På måndag gæller det! Ska hinna med ungdomsmottagningen då med, vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt men løser det nær jag kommer hem.

Funderar på att gå och handla nu. Børjar bli ganska hungrig. Eller bara laga mat kanske, men vet inte nær jan gaute kommer hem igen :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar