2012-03-25

norge

Norge var fint. Eller ja, kanske inte så mycket bokstavligen just nu, ganska pissigt väder hela tiden, men jag hade ju min fina pojkvän så det gjorde inte mig så mycket! Första helgen bestod av pojkväns inflyttningsfest, ganska galet och jag var ganska trött men hade jävligt kul och folk va snela hestar, sen på lördagen var det hellfire och parzival-konsert, parzival var sjukt mycket bättre live än inspelat och var helt peppa, sen var de även jävligt trevliga och satt och snackade en massa med en av dem :) 

Under veckan har det mysts en massa, ätit sushi 2 gånger och egentligen inte gjort mycket mer tror jag. Massa film och pussandes och sånt. På fredagen flyttade vi Jan Gautes grejer och sen på kvällen var det typ förfest/fest/nånting hos Susann och Samuel som var väldigt trevliga typer :D

Lördagen steg man upp 4, gick skitlångt med den jävla väskan och mådde inte helt bra, för att ta flygbussen till flygplatsen och flyget hem. Bakis och trött på livet satte jag mig på första bästa plats och hann väl sitta där 3 minuter innan en svensk kom och börja snacka en jävla massa låtsasnorska och meddelade att jag satt på hennes plats. Flyttade mig till raden bakom, tog nån annans plats men såg svart och svår ut vid fönstret så de vågade väl inte säga till hah xD 

Flygresan var AWESOME! Aldrig sett så fint ut när jag flygit, iallafall första stunden och över Norge, första stunden badade flyget i solsken, moln och regnbågar samtidigt som jag lyssnade på Erasure - Always, kände mig som robot unicorn. Över det mesta av norge var det molnfritt, sol och snö på marken så var massa fint! Hade en trevlig halvfull adhd farbror bakom mig på flyget som ryste mitt säte hela tiden och smällde den fönsterluckan upp och ner. Kom iallafall till kastrup och var hemma mindre än 45 min efter planet landat, snabbt och smidigt!

Bild från dagen jag åkte till Norge, så ser håret ut iallafall! Och nu, 4 tvättar senare, är det nästan exakt likadant så den där färgen sitter ordentligt :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar