2012-03-27

utbildning och mys

Var i Alvesta igår (vilket var ett halvt företag) och intervjuades typ och kom in på utbildningen. De hade sparat en plats till mig och det var i princip säkert redan innan att jag kom med! Och fick reda på att det var mycket mindre tid än jag trott där på skolan så jag kommer kunna bo hemma ändå, sjukt nice :D Men nu har jag 938579 saker att göra och jag åker till Trondheim på fredag igen och kommer hem 12e såååå det är ju intressant....... Aja, löser väl sig.

Var och hade myskväll hos Henrik igår med Nea. Massa mys och gos och skratt. Sjukt fina bilder från det lol xD Visar när de dyker upp. Vi kollade på Labyrinth och fikade. Min lilla redneck familj <3

Ellen och jag förra halloween. Tror inte jag visat den men fick värsta deja vu nu så blev osäker :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar