2012-03-02

Livet är bra

Tog vitaminöverdos igår hah! Gör så ibland, letar upp alla vitamintabletter och skit jag hittar, samt järntabletter som jag egentligen ska ta varje dag, sen trycker i mig. Det verka som det hjälpte iallafall för vaknade och var aspigg kl 6 i morse hah^^

Solen skiner, jag ska få träffa min brorsdotter för första gången idag, ikväll är det myskväll med fina människor och allt känns allmänt sjukt bra idag! (förutom att jag saknar min pojkvän SINNESSJUKT mycket men det ignorerar vi ^^)

Älskar denna låten! Fast för tillfället lyssnar jag på ganska mycket mer gay musik än så, men det erkänner vi inte hah :D

1 kommentar:

  1. Den här låten framkallar BARA minnen från lastplatsen bakom Konsum med Moes sprängda högtalare på mobilen, ni röker, jag står bredvid, och vi har håltimme/väntar på bussen till Trelleborg. Högstadiet <3

    SvaraRadera