2012-03-27

neostalgia

I lördags var jag och Nea på Neostalgias 12-års jubileum. Äntligen fick jag träffa min lilla hest igen <3 Vi satt först och drack hos Osgar, sen en snabb runda inom spice och sen in på Deep. Mycket mer folk än det brukar va på Neostalgia, helt tjockt! Och sjukt bra musik. Det var två band som spela, det ena var sturm café och vi dansade och röjde som fan :D Sen dansade vi hela natten, i med klockan ställdes om stängde de klockan 6 med så sista timmen var där knappt folk och vi flippade ut som fan på dansgolvet :D 

Där var en kille som va på mig gaaaanska mycket HAH xD Sen hans tjej med, så båda tjata en massa om att jag skulle med dom hem lol xD Och deras kompisar var sjukt roliga med, så det var ganska kul det där! Sen var det kul att Nea pratade med Sturm Cafés sångare med och hade ingen aning om att det var han, de bara stod och pladdrade på där så fick jag påpeka det för henne efteråt xD Och en kille som försökte ragga på mig va rätt rolig, jag sa bara att jag inte hade någon idé vad han snacka om så rageade han typ och bara " JAJA, SCHYSST" och stormade iväg xD xD

Det enda dåliga med kvällen var klängiga utlänningarna 1 och 2. Den ena försökte dansa mot en och bumpte in i en hela tiden och fattade aldrig vinkarna, försökte prata med oss och var allmänt jobbig.. Den andra var värre... Smög upp bakom en hela tiden och tryckte sitt stånd mot röven på en... FY FAN VAD JAG HATAR SÅNA. 

Men! Vi hade kul ändå trots dom :)


Tog bilder bakom baren i världens mest awesome gång!

MITT ÄLSKLINGSVIN <3 Världens godaste! Fick av Sindre :D :D :D

HAHA! Va trött på mitt hår med så körde värsta sailor moon frisyren xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar