2012-03-16

resa

HAH okeeej bara før man ær i norge så står allt på blogspot-startsidan på norska xD Vafan dær ær det væl registrerat att mitt språk ær svenska? :O jaja.

Kom hit typ lite øver 1 inatt, høll på att dø ganska mycket igår, stress of doom, sjælvincheckning, inget røkrum, klydd med gate, nær det var halva resan kvar fick man ta på bælte før det var blåsigt eller nåt, det var værsta bergochdalbanan iallafall och sen var golvet på trondheims flygplats SJUKT halt (speciellt med mina platåskor utan mønster i sulan).
Men! Jag øverlevde och nu ær jag hos min fina pojkvæn :D

Færgade håret grønblått igår, eller ja.. turkost kanske? och svart. och ja, en del færger, det ær ju inte som det ska va men jag gillar det, ser ut som nån sorts sjøgræs :D Ska førsøka fixa bild sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar