2012-02-24

alice igen ja..

Jag brukar kolla på film när jag ska sova, nu de senaste veckorna har jag tänkt varje kväll att jag velat se alice i underlandet, den tecknade, men jag vågar fan inte. Även på dagarna, i sällskap av andra har jag övervägt det men inte vågat. Vet inte riktigt varför, men filmen skrämmer mig som fan, ser hellre en skräckfilm och jag är sjukt mesig. Funderar på om jag ska ge det ett seriöst försök igen. För ont i bröstet bara av att tänka på det men det blir kanske bättre när jag väl börjat titta?

Okej kommer inte våga.



För övrigt, fyfan vad kul det är att kolla på big brother. HAHA. Alla personligheter <3 Min favorit är ofc Kija :) Hon tyckte jag hade snygga bröst så då kan jag ju inte ha någon annan ;D Fan vad jag velat vara med där. Bara leka hippie och sprida glääädje :D Hade lätt vunnit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar