2012-02-27

Big brother

Ni som inte ser på big brother vill antagligen inte läsa detta, ni kommer nog inte vara så intresserade ^^

Insåg när jag kollade på big brother att Tenny inte är ett så vanligt namn och att det nog inte är så många runt helsingborg som gillar hårdrock som heter det. Var tvungen att kolla på en icke så rumsren sida om det var han och jaddå. Jag har alltså varit vän med honom där länge och pratat en hel del med honom på msn. Han har raggat en jävla massa på mig och varit på om att vi ska träffas, jag har varit ganska otrevlig ibland för han är så totalt jävla blåst så det är sjukt, men har ändå behållt honom som ett av mina offer att avreagera mig på ibland. FY FAN VAD ROLIGT DETTA ÄR!!!

Klarar inte riktigt av en av alla Hanna. Hon den store blonde som blev kallad transa. Åhhh attentionwhore. Som fan. Gtfo. Kija ser man att hon strippar och sånt som en kul grej, hon vet redan att hon är snygg, hon kräver respekt och vill inte göra något med någon. Men den där Hanna skiter i vilket, hon ska bara ha uppmärksamhet. Tål henne inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar