2012-02-09

mmmmm

Usch vad jag var trött igår. Jobbade 9.30-18.30, stod upp hela dagen och åt ingenting. Fint. Ont i ryggen som fan kan jag ju meddela. Idag ska jag egentligen också jobba så länge, men eftersom att det är sista dagen jag rider min häst innan hon åker och att jag behöver packa och skit och att jag ska åka in till malmö med pappa vid 6 typ så blir det lite svårt. Men ska nog jobba till 15 verkar det som... baah pallar inte stressa. 

Efter jag slutat igår var jag hos Nea, har börjat göra det till en liten tradition att svänga in om henne på vägen hem från stallet :D Vi åt äppelpaj och läste gamla dagböcker. Hittade en sån "boken om mig själv typ" och helt random så är min mamma med på en bild? Sjukt skumt och sjukt kul xD Sen klippte vi ut bokstäver, eller ja, mest Nea men jag hjälpte till en stund iallafall innan jag stack hem igen, så här blev det iallafall när hon blev klar med det inatt nån gång!


Förresten! Vissa låtar från spark!s album finns nu på spotify! Dock inte min favorit, skål!

Bara hela din värld som finns på youtube än så länge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar