2012-02-14

heelgen

Alltså helgen <3
Fredagen var det lite pubar och resturang och hitta hotellet, sen på kvällen var det synapscape konsert och min pojkvännis dj:ade. Konserten var asnice, dansade en massa fast de höll på jäävligt länge så i slutet orkade jag inte riktigt mer. Och som vanligt spelade Jan Gaute sjukt awesome musik hih, bästa musiksmaken <3 Tyvärr hade jag galet ont i ryggen hela kvällen och vi hade gått upp tidigt allihopa så vi stack ganska tidigt.. Men kvällen var fin, förutom att ingen kände igen mig i mitt hår xD Fattar inte det där. Menmen! 

Lördagen gick vi upp tidigt för att äta hotellfrukosten. Sen kunde jag inte somna om så var jättetrött hela dagen. Åt sjukt god pizza hah :D Vi hade liten förfest på hotellrummet på kvällen sen stack vi till black cat. Blev bra vän med en jag inte haft så bra relation till innan, dansade massa första timmen/timmarna och hade sjukt kul! Åhh de människorna som är där är alltid så underbara <3 Tyvärr blev musiken ganska tråkig sen och gjorde mig ganska opepp sen var jag ju trött med så vi gick hem ganska tidigt denna gången med och missade en sjukt awesome efterfest menmen :/ 

Söndagen chillade vi bara typ. Åt jättegod mat på kvällen. Har varit sjukt mycket mys och underbart med pojkvännis <3 Även om festandet inte var på topp för mig så är jag sinnessjukt nöjd och glad över helgen! 

Är så jävla kär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar