2012-02-04

bo ohlsson

Det där med bo ohlsson var ju spännande. Tanter som fnös åt en, hårfärg som kostade 14 kr mer än exakt samma på willys här i Trelleborg, sen åt vi pizza också i Tomelilla. Den var INTE god xD Och medans jag åt pizza där så ringer en kompis och blir jätteglad att jag redan är i tomelilla för vi skulle tydligen festa där på kvällen? Vad är oddsen när jag aldrig tidigare varit i Tomelilla lixom..? Men sket i det. 

Fick lite grejer av snälla Pappsen iallafall! :)
10-pack strumpor, 5-pack strumpbyxor, 3-pack trosor, fuktighetskräm, hårinpackning, deodorant, nagelfil, eyeliner och två läppstift. Allt gick på strax under 300 så var hyfsat billigt ändå :)

Så här fin var jag dagen till ära!



Visar helst ikke mitt hår. Heh. På tal om det ska det färgas igen idag :D :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar