2012-02-05

kräääm

Igår var det förfest hos Frida med Nea och Johanna som stod på schemat! Fick 3 öl och lite vin av Johanna, jävligt snällt måste jag säga! Vi lyssnade massa 90-taligt, skuttade runt, sjöng litta, pratade en hel del och hade det fint. Blev väldigt rörd över en massa fina ord jag fick höra om mig hihi fina töser dedär :') 

Sen stack vi till Kräm här i Trelle! (Haha) Johanna var ännu mer snäll och betalade inträdet! Hade faktiskt sjukt kul där inne. Med nya hårfärgen kändes det inte som jag så kändes som jag kunde flippa ut mer än vanligt för ingen ändå kände igen mig hahaha! Vi stod bara på scenen hela tiden, dansade gaga-igt eller bara helt jävla galendans. Så jävla kul! Vid halv 3 vrickade Frida foten eller något så vi gick då. 

Idag har jag av någon anledning varit sjukt bakis. Fattar ingenting. Visst jag åt dåligt igår och det lilla jag drack åkte ner rätt fort men hallå, bakis!? Reeeally? Annars dricker jag lätt en flaska vin och blir inte bakis. Hmpf

Jag undrar vad jag och Nea håller på att dö åt? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar