2012-02-20

helg

Som ni kanske förstod så var min fredag awesome. Spark! var så jäävla bra, som väntat, dansade en massa. Synd de inte spelade skål! och meningen med livet men jag var jävligt nöjd ändå. Fick bild med dom och allt ju! DAF hade vissa låtar som var bättre än jag trodde, men samtidigt en hel del låtar som var fruktansvärt tråkiga och dryga. Efter konserten gick vi till dead end och jag skrattade ihjäl mig, det var fint.

Lördagen var Neas dag ju! Fest för henne hos Henrik, vi kom dit typ 5-6, började dricka, jag drack rent för full och blev aspackad ungefär direkt, hade askul och däckade innan 12. Fin kväll ju xD Måste bli bättre på att dricka. Men jag hade sjukt kul iallafall!

Söndagen var jag bakfull, tyckte synd om pojkvännis, han åkte hemåt på kvällen men det var dåligt väder i trondheim så de kunde inte landa där sen har det inte gått något flyg förrän nu för typ 1-2 timmar sen så förhoppningsvis är han väl hemma snart :O 

Idag är jag sjukis. Yay.


Enda bilden, än så länge, med mig på från i lördags. Jan Gaute, jag och bananii :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar