2012-02-14

alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag och grejer ja.. Har lite blandade tankar om det. Tycker inte riktigt om hur stor grej media gjort det. Massa reklamer och skit KÖP DESSA 1000 SAKERNA TILL DIN ÄLSKLING!!! Riiight. Nej. Överdrivet är det. Sen tycker jag inte om de som säger att de inte behöver någon dag för att visa sin kärlek och att det gör de alla andra dagar med. Vet inte riktigt om jag tror på det, de flesta är för dåliga på att visa sin kärlek så de behöver nog en dag att bli påminda om att de ska göra det ^^ Så ja, vi behöver ju inte överdriva men va lite extra snälla och kärleksfulla idag så blir jag glad! :D Ha en bra dag iallafall!


Hade velat pussa på min häst idag. Men hon åkte igår :( Suck. Ska nog tröstäta ihjäl mig ikväll. Baka massa kakor kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar