2012-02-24

ödlaa

Vilken konstig dröm jag hade :O Drömde att jag var i en djuraffär, också skulle jag bara hälsa på en ödla så klättra den ner i min jackficka och vägra gå ut. Egentligen skulle jag köpa ett annat djur, kommer inte ihåg vad men köpte iallafall det andra djuret och gick ut med ödlan kvar i fickan. Hade den i en gigantisk kruka först för jag inte hade något terrarie, så skulle jag se om den var tam och det var den mysigaste gosigaste ödlan ever. Var som en liten kise, la sig på sidan för att bli klappan på magen och sånt. Åhh. Älskade ödlan, sen hade den lagt sig i min säng och ville absolut inte gå iväg, så lät den sova där. Vaknade precis med ett ryck för jag trodde jag rullade på ödlan. Hah. Vill ha den! Gullis!

Liknade denna fast var större..


Detta är en av de mest normala och verkliga drömmar jag haft. Kanske kommer hända? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar