2012-01-10

året

Wooh jag har skrivit 100 inlägg på denna lilla bloggen nu :O Grattis och sånt :)
Jag kan inte sova. Eller, jag kunde sova, vid 8, men vaknade igen, nu. 

Jag blir lite avundsjuk på allas årsresuméer, jag vill också komma ihåg vad jag gjorde i år? Har inte uppdaterat ordentligt någonstans heller. Kan man se sånt på facebook? Hah xD Försöker mig ändå på en.

Januari
Blev tillsammans med Mattias, var ganska glad hest faktiskt. Jobbade ganska mycket. 
Februari
Vad jag förstår av min bilddagbok var jag sjuk en del i början av februari. Var på en del hästgrejer denna månaden. Annars vet jag faktiskt inte riktigt..
Mars
Jobbade mycket. Var på fest hos Henrik och fick träffat honom ordentligt för första gången, hade mest skrivit med honom innan. Var på awesome fest hos Ellen, tror det var en av de första av alla detta året där det strippats en hel del xD
April
April började hårt med festande. Heh. Hos Punkhora och Henrik. Det var den första picknicken i parken, jag fyllde år, Henrik hade min 20-årsfest som blev sjukt lyckad, det var valborg som också var fint. Jag mådde sjukt bra (det har jag i och för sig gjort i princip hela detta året)
Maj
Fotade med Nea som jag också började umgås rätt mycket med nu nån gång, umgicks en massa med Mattias, Ellen hade fina Gaga-festen som blev legendarisk typ. Ja, sen vet jag inte mer..
Juni
Bästa_månaden_ever. Inledde med WGT, min första festival där jag tyckt om musiken osv, innan hade jag bara varit på siesta. Hade det så jävla underbart. Därefter var jag på siesta, chill men saknade WGT och trivdes väl inte helt där kanske, sista gången jag var där. Festade mer hos Henrik denna månaden. Var hos punk på midsommar, vet inte riktigt hur det gick till bara för det var nog inte originalplanen och har nåt vagt minne av att det failade på dalabadet med men är inte helt säker? 
Juli
Åkte till Norge med Henrik och Nea, bodde i gammal stuga bland bergen inne i skogen. Första veckan var så jävla awesome. Fylla och galenskaper. Därefter var vi på random festival hah, ja, på grund av lite missförstånd åt vi i princip inget på 3 dagar. Men 2 av dagarna där var fina, jäävligt fina. Sista dagen var den värsta (fysiskt) i mitt liv tror jag. Därefter var det en vecka till i stugan. Heh. Tröttnade ganska mycket.
Augusti
Kom hem igen, blev bråk och kaos med allt kändes det som. Fast ja, blev "ovän" med en person, men det löste sig i slutet på månaden tror jag det var. Ekonomin kaosade lite efter Norge. Annars saknade jag nog mest min pojkvän och filosoferade över livet.
September
Gjorde slut med Mattias, dansade på Reform som öppnade då, var i köpenhamn på konsert med Anya.
Oktober
Mer köpenhamn, denna gången Nachtmahr <3, var på världens mest awesome efterfest. Var på Ellens 22-årsfest, kaos men ändå jävligt fin fest. Festade en hel del (tror jag gjort det hela året faktiskt). Var the shining tvilling med Ellen under halloween, på deep och black cat.
November
Skaffade denna bloggen. Awesome fest hos Ellen (som vanligt). Festade mycket, kommer dock inte riktigt ihåg var och hur och så men ja. Tror det var denna månaden vi hade avskedsmiddag för Nette? Fondue hos Johanna och hamnade sen på slagt, trodde aldrig jag skulle festa där och ännu mindre att jag skulle ha sjukt kul där xD
December
Tränade som en idiot fram till ElectriXmas, som var så jävla underbart. Firade julafton lite ovanligt och galet, jobbade och hade en misslyckad nyårsafton som ändå hade sina ljusa stunder.

Sammanfattning: Ett sjukt awesome år, har mått så JÄVLA bra. Känns som nästa inte kan toppa detta xD
lägger in bilder imorgon, orkar inte nu. ska försöka sova igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar