2012-01-15

nightwish och notebook

Ligger och lyssnar på nightwish och ska strax sova. Nightwish är mysiga, aldrig riktigt lyssnat på dem, bara lite när jag var 12 men hittade de nu och insåg att det var bra sova-musik :) 

Såg precis Notebook, har hört så mycket gott om den så kände mig tvungen och efter att ha sett Drive och älskat huvudrollen där så ville jag se mer av honom. Meeen nej, inte riktigt min typ av film. Visst blev jag jävligt berörd och var hemskt nära att klämma fram en tår men det är inte en film jag måste se igen direkt.

Nu är det inte många dagar kvar...


1 kommentar:

  1. Samma för mig! Jag sag den i Oslo och var ebredd pa att det skulle vara vääärsta gratfilmen och jäääättebra men det var den inte alls! Visst, fin och allt och jag grät lite, men inte alls som alla säger.
    Fast det var fin kväll ända för jag sag den tillsammans med mina nya kompisar och nu känner jag för att skriva värsta berättelsen om det hela till dig för det var nagra fina dagar, men det är inte i kommentar-format.
    PUSS!

    SvaraRadera