2012-01-08

das helg

I fredags hade jag bestämt att jag skulle sitta hemma och kolla film (jurassic park 3) och bara ta det lugnt hela kvällen. Men nejdå, efter filmen så blev det en liten gullig pub här i Trelleborg, Favorit, ägaren va gullig och där va som vanligt nån gammal gubbe som bjöd på dricka.. (story of Trelle...) Efter det stack vi hem till Nea, lagade tacos, drack lite, spelade lite och sånt :) Helt okej ändå!

haha så derpiga xD
Nytt läppstiift! Har blivit sån jävla lipstick-junkie :O

Igår stack vi in till Bobs på möllan och träffade Sofia och Peppar. De smällde raketer (såna stora jävlar) på marken, lät som bomber, jag höll på att dö några gånger. Sen stack vi till Neostalgia, elektronische winternacht eller vad det var, kom dit ca 12 och där va typ 5 pers yaay. Väntade där en halvtimme och visst dök där upp lite fler men det var inte några vi kände och det var bara folk som "råkat" hamna där typ så vi stack igen. Nån annan pub på möllan, mötte skitawesome störd snubbe som var så jävla glad över hur "heavy metal" jag var xD HAHA dog. Och även om jag förklarade flera gånger att jag absolut inte var det så gick det inte in och han var lika glad för det. Men den puben stängde efter 10 min såå stack hem sen.


Söt-tuffe-Neis igår!

Boring kväll, plågade mig själv med att ha på mig BH  i onödan (shit vad svullet det var, funderade fan på att ta ut dom inatt så ont det gjorde) och slösade även mina sista pengar (förutom pengar som ska användas till räkningar), yay lyckat. Lite emo över det. Hoppas jag får jobba mycket i veckan och framöver. 

Tycker det kan gå 12 dagar väldigt fort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar