2012-01-28

mjaaao

Dagens film: Twilight, eller ja, går inte så bra med den. Men turtles sen tror jag?
Dagens låt: Spark! - Skål!
Dagens frisyr: Inbakad fläta! Tufft
Dagens smink: Nuthin. Men blir kanske något ikväll om vi får för oss att vistas bland folk
Dagens klädsel: Grå jeans och svart hoodie, tufft. LuffarN
Dagens skor: Hah nåt liknande skejtarskor som jag har i stallet
Dagens roliga händelse: Titta på selar! Om vi hittar några
Dagens planer: Till hest strax, sen hämta Nea och titta på selar på stranden, sen tantkväll med cheesecake, hårfärgning och vin <3
Dagens vill ha: Mig i Trondheim
Dagens saknad: Pojkvännis
Dagens drog: Cigg. Cheesecaken och vinet sen räknas nog med. Och klubban jag åt precis! Och baconmacka sen!
Dagens tråkigaste: Leta silverschampoo, det var drygt! Eller nej, när jag väntade på att mamma skulle vakna
Dagens måste: Hmmz inget faktiskt :O
Dagens skratt: Kommer sen med min tant <3
Dagens dricka: Vin! Ska testa något nytt också, ojoj!
Dagens köp: Silverschampoo, BH och trosor (hittade rean :C ), vin, cigg, mat
Dagens mående: Seg och på myshumör
Dagens irritationsobjekt: Att min hud är så jäävla torr nu när vintern kommit



Hahahah sjukt tuff redigering. På tal om håret. När jag äntligen fått fint hår efter jag hade dreads-jävlarna så ska jag förstöra det igen xD Duktig tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar