2012-01-26

jjjjjjjjja

Har tråkigt såatteee 10 saker ni inte visste om mig kan väl vara en rolig grej kanske


Jag är perfektionist

Galen i äppelmos

Går ofta i kalsonger

Jag är ganska impulsiv

Älskar att sjunga men mår dåligt över min sångröst
(var skitgrym när jag var liten men har rökt bort det i guess, kommer ihåg låtar jag kunde sätta allt utan problem och inte klarar längre)

När jag var liten ville jag bli delfinskötare (var för övrigt besatt av valar redan då)

När jag var liten tyckte jag inte alls om mitt namn, jag ville heta melissa.
Nu är jag sjukt nöjd med mitt namn haha :D

Jag har typ kronisk järnbrist, skitdåliga tänder och inget fett på mina tår

Jag var lite halvgalen när jag var liten. Upprorisk och så fort någon sa till mig att jag inte vågade göra något blev jag asförbannad och motbevisade det, även om det var rätt störda saker

Går absolut inte på A-brunnar

Meneee jag lyckades somna till slut igår. Men alltså. Nea <3 HAHA vi pratade om en riktigt störd sak, satt för mig själv och skrattade så jag grät. Kan tyvärr inte dela med mig av det roliga här in public då det inte är helt rumsrent haha men roliga, störda grejer!

Jag och mah sistaaah <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar