2012-01-01

nyårsafton

Ja.. min nyår blev ju inte helt och hållet som jag hade tänkt mig. 

Jag och Nea fixade oss och förfestade, klippte festivalarmband, (</3)  spelade drickspel och hade det allmänt awesome. Sen hämtade fina Lars oss och så åkte vi till Pumpehuset i Köpenhamn. Goth n roll party va de ja... Det var mestadels rockers och spelades BARA rock typ, i princip de enda andra låtarna var erasure - always och NIN - closer. Happ. Kul. Blev ganska opepp av folket och musiken. 12-slaget var det bara vi som gick ut för att se och man såg knappt något för alla stora hus. Lars A försvann och när vi sedan mötte honom när vi skulle gå hade han blivit nerslagen av några random idioter. Aja. Kvällen hade sina ljusa stunder ändå :) Åkte med Barbara hem sen, hon är så jävla söt haha :D

Inte en enda bild togs där igår så våra snygga outfits blev inte förevigade, men lägger upp Neas mobilbild från när vi förfestade. Vi kom på att vin som inte är så gott kan man göra 1000 gånger godare med socker :D


Idag har jag tjockat mig med Nea och sen varit hos Bananii och kollat filmer och tjockat oss lite till. Varit på ganska dåligt humör i med det med Lars men nu blev det bättre efter häng med Bananen och efter att fin hade skrivit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar