2011-12-31

2daaaaay

2day is the daay :D Sjukt taggad! Just nu sitter jag och myser med filtar och youtube, för tillfället är det moulin rouge videos som gäller hih! Snart blir det ner på systemet och handla viin för jag har druckit upp mitt de senaste två dagarna heh sen blir det stallet, sen skjutsa mamma SEN är det dags att köra igång :D

Igår var Nea här på kvällen, (vi umgicks i och för sig hela dagen med men det hör inte hit) så fixade vi med nyårskläder. Hittade aldrig något på stan så fick göra något med det jag hade så det blir samma nyårsklänning som förra året. Egentligen tråkigt men vafan den är snygg och den funkar. Såå vi dampade loss och glittrade ner kläderna och provade allting. Båda ska ha hanskar och maskeradmask med, så jävla awesome :D 

Sen färgade vi hennes hår och kollade på silent hill, jag har sett den massa gånger och bara skrattat åt den innan men nu var det väl en 4 år sen jag såg den sist kanske så var skitmesig och höll på att dö lite xD Men vi klarade se hela iallafall!

Hahah skulle hitta en bild på den klänningen men hittade bara denna xD aja hoppas det blir många bilder tagna ikväll!

Hoppas ni får en awesome nyårsafton! Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar