2011-12-20

Stuff's awesome

Snart kommer Ellen och ska få tillbaka lite grejer från EX, så ska hon få hjälpa mig komma på  julklappar också hahah xD Just nu sitter jag och letar ny fin musik och har hittat massa musik jag inte lyssnat på på skitlänge! Näääz. Funderar lite på vilken som ska bli min nästa film att se, kanske Godzilla, för har aldrig sett den, eller kanske de senaste SAW för de har jag inte sett heller men då känns det som jag borde se om alla från början och de vetifan om jag pallar.. aja. Imorgon blir det jobbsökarrunda!

Vill på 80's party på deep på söndag men vetifan om jag har råd, kanske. Är så pepp på att festa ordentligt en massa just nu. Och nu är det nästan helt säkert att jag ska fira nyår i köpenhamn, på goth n roll party på pumpehuset, shit's gonna be awesome. Glad tjej.

Hittade några till bilder på mig från eX, när jag dansade runt med Nökkes ljuskrona haha :)

Liide borta xD

Hihi man ser Ellen och mig iallafall :D Fan vad smart med lampor alltså, måste ha det nån mer gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar