2011-12-13

filmer

Kollade utbildningens hemsida nu och de hade uppdaterat den, verkar inte som att jag kommit med men ska ringa och höra för säkerhets skull imorgon.

Som sagt har jag blivit filmnörd. Sen igår eftermiddag har jag sett följande filmer:

Corpse Bride
Inte alls som jag hade förväntat mig! Så den överraskade och var skitbra. Handlingen var sjukt bra tyckte jag och själva filmen väldigt Tim Burton och nightmare before christmas anda, finns inte så mycket mer att säga^^








 Breaking dawn part 1
Alltså jaa.. Ärligt talat var den enda anledningen till att den var bra relationen man har till den för man sett de andra filmerna. Ja, jag kommer se den fler gånger men det är bara på grund av de andra, handlingen i denna var inte alls bra, hände ju ingenting! Giftermål, smekmånad, gravid och födsel, that's it. Besviken. Tycker de kunde gjort Breaking dawn som en film för denna delen hade de kunnat få in på en kvart egentligen.





Transformers dark of the moon
Riktigt jävla bra film. Coolt med all rörlig metall, man fattar ingenting, sen är själva filmen både bra och cool som fan med. Har inte sett de andra transformers filmerna men det kommer jag göra nu med tanke på hur denna var!








The Addams family
Trodde det var någon nyare som jag sa till Ellen men nej, hade sett fel det var den gamla vanliga hederliga :) Men inte sett denna sen jag var pytteliten typ så kom inte ihåg något alls. Själv filmen var kanske inte min favorit, bra handling men lite seg, men karaktärerna och huset och allt annat sånt gör den så sjukt mycket bättre! Jag kom ihåg den som bättre men kommer ändå definitivt se den många fler gånger.






Pokemonfilmen nr 1
Inte sett sen jag var 10 kanske... Alltså får man verkligen visa sånt här för barn? HELVETE vad sorglig den är, bölade och jag har inte lätt för att gråta till filmer, gör det i princip bara till remember me men denna grät jag till! Fyfan vad sorglig. Men samtidigt asbra. Kommer ihåg att den var en av mina favoriter när jag var liten och den är fortfarande asbra!






Känns som jag har glömt en men kommer inte på vilken. Satte igång captain America innan men pallade inte längre så tar den imorgon.

Ögonbrynen rök för en stund sen, så premiärmålat hela för första gången. Gick bättre än förväntat, gjorde spaceade bryn hah, ska sova med de bara för att se hur bra pennan håller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar