2011-12-08

smarta ideér och eX pepp (som vanligt)

Igår kom jag på en jävligt bra grej, som jag gjorde och tänkte fortsätta göra fram till eX. Pappa kör till sin flickvän i malmö varje dag så då kan jag åka med han och hoppa av vid stallet, ta hand om hästen och sen gå hem! Det tar en timme att gå hem och det är precis det jag ska powerwalka varje dag! Jag sparar också bensinpengar och sen slipper jag gå, vända och gå tillbaka som jag annars gör! Sjukt smart tycker jag :D Nackdelen är bara att jag är jävligt varmt klädd för stallet så man dör ju lite, men vafan, kommer ändå fortsätta med det!

Jag längtar så jävla mycket till eX. Länge sen man festade ordentligt ute. Gaawd vad jag ska dansa rumpan av mig!











Det är alla band som ska till eX! Tycker inte spock är så peppiga men de andra banden är jag skitglad för! OCH HOCICO <3 Det var den allra bästa konserten under hela WGT enligt mig :D GLAD TJEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar