2011-12-25

julafton å sånt

Hahaha. Julafton hos min mor är inte som alla andra julaftonar. Först julmiddag, sen drogs gitarrerna fram så vi spelade och sjöng en massa. Mys. Sen när mormor och morfar åkt blev det förfest och mammas kompisar kom, sen stack vi ut på streetarna. Jag och min moster hade jävligt roligt under kvällen, båda lika stirriga över att festa med mammas kompisar xD Jag var bästa DJ:n. Sen på streetarna var det väl lite pinsamt att man kunde ungefär alla låtar (gyllene tider, kal p dal, wilmer x m.m.) men hade sjukt roligt trots allt xD Var jävligt glad i hatten om man säger så.

Idag har varit segt. Varit halvdöd. Kollar vampire diaries och varit hos hästen. Nu blir det fest hos Ellen! Svintrött men det blir nog bra ändå. Nu går bussen om 10 min så får fixa mig färdigt. Måste bara stanna på facebook så länge som möjligt för att se om fin skriver. Lololololol. Heh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar